Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

11χρονη πυροβόλησε την αδερφή της...


 

11χρονη από την Ιντιάνα πυροβόλησε καταλάθος την 14χρονη αδερφή της στο κεφάλι, με καραμπίνα, ενώ παίζανε CSI. 
Το περιστατικό συνέβη το πρωί του Σαββάτου, την ώρα που τα κορίτσια ήταν μόνα στο σπίτι. Το 14 χρονο κορίτσι νοσηλεύται στο νοσοκομείο ενώ άγνωσες παραμένουν ακόμα οι λεπτομέρειες της κατάστασής του.
Οι αρχές ερευνούν  την υπόθεση αλλά έχουν ήδη δηλώσει στις εφημερίδες, πως δεν πιστεύουν οτί έγινε από πρόθεση.
Οι αδερφές βρισκόντουσαν σε διαφορετικά δωμάτια όταν εκπυρσοκρότησε η καραμπίνα και τα βλήματα διαπέρασαν την πόρτα πριν καταλήξουν να τραυματίσουν την 14χρονη.
Η 11χρονη είπε στους αστυνομικούς οτί μιμούταν τη σειρά CSI όταν το όπλο ξαφνικά εκπυρσοκρότησε και τραυμάτισε την αδερφή της



Εν μέσω χιλιάδων «ολέ!» η τελευταία ταυρομαχία


Βαρκελώνη: Εν μέσω χιλιάδων «ολέ!» η τελευταία ταυρομαχία

Τίτλοι τέλους για το θέαμα στην Καταλονία
 
Μετά από 600 χρόνια ιστορίας και ενόσω οι θεατές ζητωκραύγαζαν και οι ταύροι έδιναν μάχη για να ζήσουν, πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη η τελευταία της ταυρομαχία. Καθώς το θέαμα έχει απαγορευτεί στην Καταλονία με ισχύ από το επόμενο έτος και την Κυριακή διαδραματίστηκε η τελευταία σεζόν για το 2011, κανένας ταύρος δεν πρόκειται να θανατωθεί στη Βαρκελώνη στο όνομα του αθλήματος ή της τέχνης στο προβλεπόμενο μέλλον.

Ως αποτέλεσμα 18.000 θεατές συνέρευσαν στην αρένα «Λα Μονουμεντάλ» για να παρακολουθήσουν τους ματαντόρ με τις φανταχτερές φορεσιές τους να εμφανίζονται για τελευταία φορά, υπό τους ήχους τρομπετών και μιας μπάντας που έπαιζε μελωδίες σε ρυθμούς πασοντόμπλε. Η ζήτηση για τα εισιτήρια ήταν εκπληκτική, ενώ δεν ήταν λίγοι εκείνοι που πλήρωσαν στη μαύρη αγορά ως και οκτώ φορές την πραγματική τιμή του εισιτηρίου για να παρακολουθήσουν το θέαμα.

«Κάθομαι στην ουρά από την Πέμπτη και κοιμήθηκα έξω από τα εκδοτήρια των εισιτηρίων τρεις μέρες στη σειρά», δήλωσε ο Ζορντί Πικέ, ένας από τους τυχερούς που κατάφεραν τελικά να βρουν ένα από τα ελάχιστα εναπομείναντα «μαγικά χαρτάκια» το Σάββατο το πρωί.

Για την ιστορική αυτή ταυρομαχία εμφανίστηκαν στην αρένα τρεις από τους κορυφαίους ματαντόρ της Ισπανίας, συμπεριλαμβανομένου του θρυλικού Χοσέ Τομάς. Συνολικά σκότωσαν έξι ταύρους βάρους μισού τόνου ο καθένας, υπό τις επευφημίες του πλήθους, που φώναζε εκστατικά «Ολέ!».

Μετά το τέλος των ταυρομαχιών, οι θεατές έβγαλαν τους ταυρομάχους από την αρένα κουβαλώντας τους στους ώμους τους, ενώ περαστικοί και θεατές χειροκροτούσαν.

Οι υποστηρικτές των ταυρομαχιών καταγγέλλουν την απαγόρευσή τους ως περιορισμό των πολιτικών δικαιωμάτων, αλλά οι πολέμιοί τους την υποστηρίζουν στο πλαίσιο των δικαιωμάτων των ζώων, χαρακτηρίζοντας τις ταυρομαχίες ανούσια βαρβαρότητα.
 

X-Factor US: Πρεμιέρα με τα παντελόνια έξω!


X-Factor US: Πρεμιέρα με τα παντελόνια έξω! 

Στην πρεμιέρα του X-Factor US εκτός από τις ακροάσεις σπουδαίων ταλέντων δεν έλειψαν και οι εκπλήξεις! Ο διαγωνιζόμενος Geo Godley κατά την εμφάνιση του μπροστά στην κριτική επιτροπή, όταν ξεκίνησε να τραγουδά, μαζί με τις φωνητικές του «ικανότητες» παρουσίασε και τα γεννητικά του όργανα σε πλήρη θέα!
Στην πρεμιέρα του  X-Factor US εκτός από τις ακροάσεις σπουδαίων ταλέντων δεν έλειψαν και οι εκπλήξεις! Ο διαγωνιζόμενος Geo Godley κατά την εμφάνιση του μπροστά στην κριτική επιτροπή, όταν ξεκίνησε να τραγουδά, μαζί με τις φωνητικές του «ικανότητες» παρουσίασε και τα γεννητικά του όργανα σε πλήρη θέα!
Ένα μεγάλο “X” απλώθηκε γύρω από την επίμαχη περιοχή, ενώ ο Antonio L.A Reid περίγραψε την ερμηνεία του διαγωνιζόμενου ως: «προσβλητική, κακόγουστη και ανησυχητική»
Φυσικά αυτή η εμφάνιση προκάλεσε αντιδράσεις και από την –πάντα συσπειρωμένη- οργάνωση Parents Television Council που μέσω του προέδρου της ανακοίνωσε: «Αν ο Godley είχε εμφανιστεί κατ` αυτό τον τρόπο δημοσίως, θα είχε συλληφθεί αμέσως. Προτίμησε όμως να το κάνει μπροστά στην κάμερα του FOX και πολύ εύκολα να μπει στον τηλεοπτικό δέκτη κάθε σπιτιού όλης της Αμερικής.» Στ` αλήθεια όμως, αντέχεται τόση φρίκη;
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Έμεινε πίσω στο box office ο Brad Pitt

Η νέα ταινία του Brad Pitt, “Moneyball”, δεν κατάφερε να αναρριχηθεί στην πρώτη θέση του αμερικάνικου box office, και έχασε τα πρωτεία από το “The Lion King 3D”.
Η επανακυκλοφορία της διάσημης ταινίας κινουμένων σχεδίων σε 3D σάρωσε στα ταμεία, με εισπράξεις 22,1 εκατ. δολάρια, στο δεύτερο σαββατοκύριακο προβολής της.
Το “Moneyball”, όπου ο Brad Pitt υποδύεται έναν μάνατζερ του baseball, κατάφερε να σημειώσει εισπράξεις 20,6 εκατ. δολάρια, και να βρεθεί στην δεύτερη θέση του αμερικάνικου box office.
Στο no 3 του αμερικάνικου box office συναντάμε την ταινία “Dolphin Tale”, με εισπράξεις 20,3 εκατ. δολάρια. Η νέα ταινία του Taylor Lautner, “Abduction”, βρέθηκε στην τέταρτη θέση, με εισπράξεις 11.2 εκατ. δολάρια.
Το top5 του box office ολοκληρώνει η ταινία “Killer Elite”, στην οποία πρωταγωνιστούν οι Robert De Niro, Jason Statham και Clive Owen, με εισπράξεις εισιτηρίων 9,5 εκατ. δολάρια.

Χώρισε ο Taylor Lautner


Ο γοητευτικός σταρ Taylor Lautner έδωσε τέλος στην σχέση του με την Lily Collins, με την οποία πρωταγωνιστεί στην νέα του ταινία “Abduction”, όπως έγινε γνωστό.



Ο Lautner και η νεαρή Lily Collins, κόρη του διάσημου τραγουδιστή Phil Collins, χώρισαν μόλις λίγες ημέρες πριν από την επίσημη πρεμιέρα της ταινίας τους “Abduction”, όπως αναφέρουν τα δημοσιεύματα.


Οι δύο ηθοποιοί είχαν, σύμφωνα με τον Lautner, αναγνωρίσει αμέσως την ιδιαίτερη χημεία που τους ένωσε στα γυρίσματα της ταινίας. Τα δημοσιεύματα αναφέρουν πως ο γοητευτικός σταρ από τη σειρά ταινιών “Twilight” θέλησε να χωρίσουν οι δρόμοι του με την Collins.
Αναφέρεται επίσης πως ο Lautner, ο οποίος στο παρελθόν είχε συνδεθεί αισθηματικά και με την Taylor Swift, θέλει να μείνει για ένα διάστημα μόνος του.

Ενας 56χρονος έχασε τη ζωή του από τσίμπημα σφήκας

 Ενας 56χρονος έχασε τη ζωή του από τσίμπημα σφήκας

Ένας 56χρονος έχασε την ζωή του από τσίμπημα σφήκας.
Το ατυχές γεγονός έγινε στην Κρήνη της Πάτρας, και συνέβη ενώ πατούσε σταφύλια, το μεσημέρι του Σαββάτου.

Ο άτυχος άνδρας λίγη ώρα μετά το τσίμπημα αισθάνθηκε αδιαθεσία, μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο αλλά οι γιατροί δεν κατάφεραν να τον κρατήσουν στη ζωή.
Δεν είναι η πρώτη φορά θανατηφόρου τσιμπήματος σφήκας αφού και πριν ένα χρόνο το τσίμπημα σφήκας είχε προκαλέσει το θάνατο 34χρονου στο Κυριάκι Βοιωτίας. Ο νεαρός ζαλίστηκε, λιποθύμησε και άφησε την τελευταία του πνοή παρά τη βοήθεια που επεχείρησαν να του προσφέρουν οι παρευρισκόμενοι -μεταξύ των οποίων και μία φαρμακοποιός.

Ανεβαίνει η ένταση στο «Οικόπεδο 12»

Πορεία προς το «Οικόπεδο 12» της κυπριακής Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης φέρεται να έχει πάρει το τουρκικό ερευνητικό σκάφος Πίρι Ρέις.

Σήμερα το πρωί, το σκάφος βρισκόταν νοτιοδυτικά της Πάφου και σε απόσταση 30 ναυτικών μιλίων από τις ακτές της Τίμης.

Από την πορεία που έχει χαράξει φαίνεται πως έχει κατεύθυνση προς το «οικόπεδο 12» της κυπριακής ΑΟΖ. Σε περίπτωση που συνεχίσει έτσι, το τουρκικό σκάφος θα διέλθει σε απόσταση πέντε ναυτικών μιλίων από την πλατφόρμα νωρίς το βράδυ.

Σύμφωνα με την κυπριακή εφημερίδα Φιλελεύθερος, από χθες τα μεσάνυκτα, ενώ κατευθυνόταν προς τον κόλπο της Μερσίνας -όπου ήταν και ο «επίσημος» προορισμός του σύμφωνα με τις προβλεπόμενες ναυτικές καταχωρήσεις- πήρε νότια πορεία ακολουθώντας την κυπριακή ακτογραμμή.

Διατηρώντας την απόσταση των 30 ναυτικών μιλιών, πέρασε από το ύψος του Ακρωτηρίου Ακάμα, της Κισσόνεργας, της Πέγειας και της Πάφου και εισήλθε εντός των καταχωρημένων «οικοπέδων» της Δημοκρατίας.

Σήμερα, συνεχίζει από το ύψος της Τίμης με νοτιοανατολική κατεύθυνση κινούμενο με ταχύτητα 8 - 8,5 ναυτικών μιλίων. Η ταχύτητα αυτή δείχνει ότι δεν διεξάγει έρευνες.

Προς το παρόν, βρίσκεται διαρκώς σε διεθνή ύδατα και η πλεύση του φαίνεται να καλύπτεται από τους κανόνες «αβλαβούς πλεύσης».

Νίκος Κοεμτζής...

 Όταν, μέσα σε ένα πολύ φορτισμένο κλίμα, η υπόθεση έφθασε στο ακροατήριο, ο πρόεδρος ρώτησε τον κατηγορούμενο, Νίκο Κοεμτζή, γιατί ήθελε τον αδελφό του, να χορέψει μόνος του στην πίστα. Για απάντηση, θα εισπράξει μια ερώτηση:
"Κύριε Πρόεδρε έχετε δεί τον Δημοσθένη να χορεύει ζεϊμπέκικο;"

Οι κουβέντες αυτές, δίνουν μια πρόσβαση, ανοίγουν μια πύλη για να προσεγγίσουμε ένα κόσμο άγνωστο, ανύπαρκτο και ακατανόητο πια, αλλά ταυτόχρονα σηματοδοτούν με ένα τρόπο άμεσο, την ηθική, τις συνήθειες μιας άλλης εποχής.
Η υπόθεση είναι λίγο πολύ γνωστή. Νυκτερινό κέντρο "Νεράιδα", πρώτες ώρες της Παρασκευής, 25ης Φεβρουαρίου του 1973. Οι αδελφοί Κοεμτζή διασκεδάζουν με ένα φίλο τους. Στην παρέα υπήρχαν και δυο γυναίκες, οι οποίες όμως είχαν εκδιωχτεί από τον Νίκο, ύστερα από μια σειρά επεισοδίων. Έτσι μια ένταση προυπήρχε, που μαζί με το οινόπνευμα το οποίο είχε καταναλωθεί ήταν ένας κακός συνδυασμός. Από την παρέα δίδεται μια "παραγελιά". Η πιο αποδεκτή, σήμερα εκδοχή, κάνει λόγο για τις "Βεργούλες". Είναι ένα τραγούδι του Βαμβακάρη που ηχογράφησε για πρώτη φορά ό ιδιος ο Μάρκος το 1940. Στο πάλκο ο Κώστας Καρουσάκης. Υπάρχει πάντως και άλλη μια εκδοχή που κάνει λόγο για το: "Τη ζούλα μου ανεκάλυψαν" σε μουσική Παναγιώτη Σκουρτέλη, πρώτη εκτέλεση Μήτσου Ευσταθίου. Αυτή η εκδοχή, θέλει στο πάλκο τον Τάκη Αθανασιάδη.
Δύο άνδρες, αστυνομικοί, σηκώνονται να το χορέψουν. Ο ερμηνευτής προσπαθεί να τους πείσει ότι πρέπει να κατεβούν από την πίστα, διότι το κομμάτι είναι "παραγγελιά". Σύμφωνα με την αφήγηση του Νίκου, όχι μόνον δεν κατέβηκαν, ύψιστη προσβολή για τα έθιμα νύκτας και της εποχής, αλλά προκάλεσαν με τη συμπεριφορά τους, βιαιοπραγώντας πάνω στην Δημοσθένη. Τον πέταξαν πάνω στα σπασμένα γυαλιά από τα πιάτα και τον χτύπησαν. Ήταν η στιγμή που γέννησε το έγκλημα . Κραυγάζοντας "παραγγελιά ρε" ο Κοεμτζής εφορμά εναντίον δικαιών και αδίκων. Με το μαχαίρι προτεταμένο σκοτώνει τρεις αστυνομικούς και τραυματίζει οκτώ θαμώνες.
Στον μικροαστικό συντηριτισμό του στρατιωτικού καθεστώτος, ο Νίκος, φονιάς πια, αμέσως καταλαμβάνει τη θέση του τέρατος, του αιμοβόρου κτήνους, ή "αιμοσταγή λαίλαπα και φρικαλέο κακούργο, τρέφοντα μίσους κατά παντός αστυνομικού οργάνου" όπως τουλάχιστον τον περιέγραψε ο εισαγγελέας της έδρας, τον Νοέμβριο του '73 που τελέστηκε η δίκη.
Είναι όμως ένας άνθρωπος κατατετρεγμένος. Από τα μικρά του υπέφερε απ' ό,τι χιλιάδες σε αυτόν τον τόπο. Οι αριστερές καταβολές του πατέρα του, τον ταλαιπωρούν. Ο ίδιος δεν έχει καμιά συνειδητή πολιτική τάση, ίσως να διατηρεί ένα ασυνείδητο ταξικό ένστικτο. Είναι πάμπτωχος, κατατρεγμένος, μοναχός και όσο ξετυλίγεται η ζωή του, τον στριμώγνουν όλο και περισσότερο. Ένας παμφάγος, εκδικητικός, αδίστακτος μηχανισμός τον καταδιώκει. Δεν αργεί να γλιστρήσει στην παρανομία για μικροκλοπές. Φυλακίζεται. Λίγες μέρες μετά την αποφυλάκιση συμβαίνει το μοιραίο περιστατικό στη "Νεράιδα".

Πέντε 24ωρα πριν ξεσπάσει το "Πολυτεχνείο", καταδικάζεται τρείς φορές σε θάνατο και επτά φορές σε ισόβια. Μερικούς μήνες νωρίτερα , τον Αύγουστο του '72 είχε εκτελεστεί ο Βασίλης Λυμπέρης, ο οποίος είχε καταδικαστεί τέσσερις φορές σε θάνατο. Είχε βάλει φωτιά, στο σπιτικό της γυναίκας του στο Χαλάνδρι, καίγοντας την εν διαστάσει 24χρονη σύζυγο, την 54χρονη πεθερά και τα δυο του παιδιά, ηλικίας 2,5 και ενός έτους.
Ο Κοεμτζής θα ζήσει ως μελλοθάνατος τέσσερα σχεδόν χρόνια. Τον Μάρτιο του '77 η θανατική του ποινή, μετατρέπεται σε ισόβια. Αυτό θα μετατρέψει τον Λυμπέρη στην φιγούρα του τελευταίου Έλληνα που εκτελέστηκε για ποινικό αδίκημα. Αν όμως ο Κοεμτζής, τότε, κέρδισε τη ζωή του, τα σχεδόν 2.000 μερόνυκτα που θα περνούσε στις φυλακές της Κέρκυρας , θα αποδεικνύονταν μια κόλαση. Δια πυρός και σιδήρου πέρασε τα 23 συνολικά χρόνια που βίωσε στα σωφρονιστικά ιδρύματα της χώρας.
Το 1979 ο Διονύσης Σαββόπουλος θα γράψει, θα συνθέσει και θα ερμηνεύσει το σπαρακτικό "Μακρύ ζειμπέκικο για τον Νίκο" και θα το συμπεριλάβει στηο άλμπουμ του "Ρεζέρβα". "…Το δικαστήριο λειτουργούσε μέσα εκεί, μα η δικαιοσύνη ήταν απ΄ έξω…" θα τραγουδήσει, ανάμεσα σε άλλα ο μουσουργός. Είναι ένα μακρύ (13+ λεπτά,) τραγούδι, μια ποιητική αποτίμηση των συμβάντων, μια περιγραφή της εποχής, των ηθών, του συστήματος. Ένα χρόνο αργότερα ο Παύλος Τάσιος θα γυρίσει την "Παραγγελιά" και θα οπτικοποίησει το συμβάν με μια κινηματογραφική μεταφορά των γεγονότων.
Ο Κοεμτζής, τελικά αποφυλακίστηκε την τελευταία μέρα του Μαρτίου του 1996. Έκτοτε ζούσε πουλώντας την αυτοβιογραφία του, ένα βιβλίο με τίτλο: "Νίκος Κοεμτζής Το μακρύ ζεϊμπέκικο", πρώτα στην Ευελπίδων, στα δικαστήρια και στη συνέχεια στο Μοναστηράκι. Μέσα από τις σελίδες του, εξιστορεί όλη την περιπέτεια, τις αναποδιές, τα εμπόδια, το έγκλημα, τη σύλληψη, την τιμωρία, το ζόρι της φυλακής.Το κάνει ωμά, χωρίς περιστροφές. Εξ άλλου όταν πέρασε το κατώφλι των φυλακών ήταν αγράμματος.
"…πριν από δύο χρόνια που είχα αποφυλακιστεί από τις φυλακές της Κέρκυρας, είχα κάνει όρκο να μην ξαναπάω φυλακή, γιατί τόσες είναι οι ταπεινώσεις και τα ξεφτιλίσματα που παθαίνει ο άνθρωπος που χάνει τον ευατό του και γίνεται σωστό κουρέλι.."
"αν θέλεις να είσαι καλός κρατούμενος, πρέπει να χάνεις από το δίκιο σου. Τότες μόνον θα έχεις ελπίδες πολλές να βγείς από τη φυλακή. Αν ψάχνεις να βρείς το δίκιο σου, θα πατάς πεπονόφλουδες και θα ταλειπωρείσαι στα πειθερχεία και στις απομονώσεις."

Σε κάθε περίπτωση, η ζωή του δίχασε την κοινωνία. Ακόμα και τώρα υπάρχουν φωνές που τον χαρακτηρίζουν ως ένα στυγερό δολοφόνο, αλλά και άλλες που τον αντιμετωπίζουν σαν ήρωα.(...για τον μοναχικό Νίκο, ...καλό ταξίδι μάγκα, ...αντίο ήρωα, ...θα σαι λεύτερος εκεί που πας, ήταν μερικά από τα πολλά σχόλια που αναρτήθηκαν στο χαώδες διαδίκτυο)
Χθες ο Κοεμτζής, εγκατέλειψε τον μάταιο τούτο κόσμο. Λιποθύμησε στο Μοναστηράκι, εκεί που πουλούσε το βιβλίο του, έμεινε δυο ώρες ακίνητος στο πεζοδρόμιο κι όταν μεταφέρθηκε στην Πολυκλινική Αθηνών, διαπιστώθηκε ο θανάτός του.
Δεν είναι ιδιαιτέρως τιμητικό για την κοινωνία μας, ένας άνθρωπος, να ξεψυχά σε ένα πολυσύχναστο σημείο της πρωτεύουσας και επί δίωρο να μην ενδιαφέρεται ο οποιοσδήποτε. Ας εκφραστεί η υποψία ότι αν είχε συμβεί το ίδιο γεγονός, στο ίδιο σημείο, την ίδια ώρα, 40, 30, 20 χρόνια νωρίτερα, η αδιαφορία του κόσμου δεν θα ήταν η ίδια.
Ο Κοεμτζής, υπήρξε ένα αποτύπωμα του τέλους της μετεμφυλιακής περιόδου. Δεν χαρακτηρίστηκε από την πολιτική του δράση.Το στίγμα που αριστερού πατέρα του, ήταν αρκετό για να τον εκτροχιάσει από μια φυσιολογική ζωή. Αυτό ήταν το διαβατήριο που τον έσπρωξε σε ένα αδυσώπητο κόσμο, στα ανίκητα γρανάζια ενός ισχυρού μηχανισμού.
Ίσως οι επόμενες γενιές "νοσταλγήσουν" αυτόν τον μηχανισμό, μπροστά στην βαρβαρότητα εκείνου που τον αντικατέστησε…

Σε δίκη η 33χρονη που πέταξε αυγό στο Μ. Όθωνα


Σε δίκη παραπέμφθηκε η 33χρονη που πέταξε την Κυριακή αυγό στον υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη Μανώλη Όθωνα στο Ρέθυμνο. Η 33χρονη κατηγορείται για εξύβριση, καθώς ο υφυπουργός κατέθεσε μήνυση σε βάρος της.
Ο κ. Όθωνας, βασικός μάρτυρας του επεισοδίου, δεν παρέστη στην αυτόφωρη διαδικασία και το δικαστήριο, το οποίο, μετά από αίτημα της υπεράσπισης της 33χρονης, αποφάσισε να εκδικαστεί η υπόθεση στις 10 Οκτωβρίου, ώστε να παρίσταται και ο υφυπουργός.



Μπαράζ κινητοποιήσεων σε λεωφορεία, τρόλεϊ και ταξί

 
Χωρίς λεωφορεία και τρόλεϊ Τρίτη και Τετάρτη. Συνάμα, 48ωρη απεργία για Τετάρτη και Πέμπτη εξήγγειλαν οι ιδιοκτήτες ταξί.
Οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία και τρόλεϊ αποφάσισαν 48ωρη απεργία για την Τρίτη και Τετάρτη, ενώ προειδοποίησαν με απεργία διάρκειας, όταν ανακοινωθούν οι λίστες με τα ονόματα των εργαζομένων που θα τεθούν σε εφεδρεία.
Συνάμα, Τετάρτη και Πέμπτη έχουν εξαγγείλει επίσης απεργία οι ιδιοκτήτες ταξί.
ΣΑΤΑ: «Δεν υπάρχει διάλογος με τον υπουργό»
Σε ανακοίνωσή του, το συνδικάτο των ταξί ΣΑΤΑ, αναφέρει «η αδιαλλαξία και η αδιαφορία ταυτόχρονα του υπουργού Μεταφορών δεν έχουν ούτε όρια ούτε τελειωμό. Υποτίθεται ότι άνοιξε ο διάλογος και η διαβούλευση.
Όλα αυτά στα λόγια Στόχος είναι να καμφθεί η αγωνιστική διάθεση του κλάδου να υπονομευθεί η ενότητα του κλαδικού μας αγώνα και να υποβαθμιστεί το δίκαιο του κλάδου που είναι Η επιβίωση και όχι η διάλυση.
Για τους παραπάνω λόγους και υπάρχουν οι διαρροές από το Υπουργείο ότι ο κλάδος δεν προσέρχεται στο διάλογο και παράλληλα προβάλλονται μέσα από Μ.Μ.Ε. στοχευμένες εικόνες.
Παρόλο που καταθέσαμε προτάσεις εδώ και τόσες μέρες καμία κίνηση και καμία προσπάθεια διαλόγου δεν υπάρχει από τον Υπουργό. Ούτε καν προσδιορισμού έστω κάποιας συνάντησης με την συμφωνία ότι θα συζητήσουμε πριν την ολοκλήρωση του νόμου.
Οι πόρτες του Υπουργείου παραμένουν ερμητικά κλειστές και κανένας αρμόδιος δεν συγκινείται.
Προς ενημέρωση
- Όλων των συναδέλφων ιδιοκτητών ταξί
- Όλων των κυβερνητικών στελεχών και των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ
- Όλων των πολιτικών κομμάτων
- Όλων των κοινωνικών εταίρων που συμπαρίστανται στο δίκαιο του αγώνα μας
- Όλων των Μ.Μ.Ε.
Κάνουμε γνωστό δεν υπάρχει διάλογος. Η τελευταία επαφή με το υπουργείο Μεταφορών έγινε τον Ιούλιο μήνα που ζήτησε να σταματήσουμε τους κλαδικούς αγώνες.
Λέμε στον πρωθυπουργό της χώρας που ζήτησε διάλογο χωρίς προκαταλήψεις και ιδεοληψίες ότι αυτή είναι η αλήθεια και υπεύθυνος δεν είναι ο κλάδος για την συνεχιζόμενη κατάσταση, αλλά ο ίδιος ο υπουργός.
Κύριε Πρωθυπουργέ είναι ευθύνης πλέον.
Ο κλάδος μπροστά στην αδιαλλαξία και την αδιαφορία δεν έχει άλλο δρόμο παρά τη συνέχιση του αγώνα.»